25 Ekim 2011 Salı

Van'daki Depremzedelere Yardım Göndermek İsteyenler İçin Malzeme Listesi

Acı üstüne acı yaşar oldu ülkemiz. Van'daki depremde hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, yakınlarına baş sağlığı, yaralılara da acil şifalar diliyorum.

"Marmara Depremini" yaşayanlar ya da görenler varsa eğer, acının büyüklüğünü de tahmin ediyorlardır. Acının doğusu-batısı olmaz. İnsanlıktan nasibini alamamış, evrimini tamamlayamamış insancıkların televizyonda, orda burda kimin başına geleceği belli olmayan felaketle ilgili yaptıkları yorumlara diyecek sözüm bile yok.

Van'ın çok acil yardıma ihtiyacı var. Hava çok soğuk ve binlerce insan evsiz kaldı. Depremzede kardeşlerimizin acısını dindiremesek de, yaralarını birlikte sarabiliriz. Gün, birlik ve beraberlik günüdür.

Van depremi ile ilgili bütün yardımlaşma ve destek kanalları vandepremi.com sitesinden duyuruluyor.

Van'daki depremzedelere yardım göndermek isteyenler için gerekli olan malzeme listesi:

- Battaniye

- İçme suyu (Pet, Damacana), Meyve suyu

- Isıtıcı / Soba

- Çadır / Mat / Uyku tulumu

- El feneri / Pil

- Katı gıdalar (ekmek, kraker, kuruyemiş vb)

- Jeneratör

- Arabalarda kullanılabilecek cep telefonu şarj cihazı

- Kalın, kışlık temiz giyecek (termal don, kazak, pantolon, palto, hırka, kalın çorap, bere, eldiven, atkı)

- Kışlık ayakkabı

- Kışlık çocuk kıyafetleri ve çocuk ayakkabısı

- İç çamaşırı (erkek, kadın, çocuk)

- Kadın pedi

- Bebek bezi

- Bisküvi, çikolata gibi soğukta enerji verecek yüksek kalorili yiyecekler (Tahin pekmez veya tahin helvası gibi)

- Kağıt havlu / tuvalet kağıdı / ıslak mendil / antiseptik el temizleme malzemeleri

- Sağlık ve ecza malzemeleri (sargı bezi, yara bandı, tentürdiyot, oksijenli su v.b.)

- Oyuncak

- Müzik Çalar / Radyo

 
KARGOLAR:

Yurtiçi Kargo – 444 99 99

MNG Kargo – 444 06 06

Aras Kargo – 444 25 52

Sürat Kargo – 444 0 127

PTT Kargo – 444 1 788

Bu kargo şirketleri ücretsiz olarak yardımlarınızı gönderiyor.
Kargo ile yardım göndermek isteyenler için adres: Van Merkez Belediye Garajı Kriz Masası.

Ya da;

- Kızılay'a 2868'e boş mesaj atarak 5 TL yardım gönderebilirsiniz.

- 3072'ye Van yazarak kısa mesaj atıp İnsani Yardım Vakfı üzerinden 5 TL değerinde yardım gönderebilirsiniz.

- Akut'a 2930'a boş mesaj atarak 5 TL yardım gönderebilirsiniz.

Yardım edecek gücünüz yoksa, dua edin.

1 yorum:

  1. teşekkür ederim insan şaşırıyor neyapsın cok bilglendirici bir yazı olmus

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...